ورچر

آموزشهای پراکنده از دنیای برنامه نویسی اندروید

برنامه های پیشنهادی برای برنامه نویسان اندروید post image

برنامه های پیشنهادی برای برنامه نویسان اندروید

تگ ها : برنامه های برنامه نویسان اندروید,must have android apps,android developers must have apps,برنامه My Android Tools,ابزارهای برنامه نویسان اندروید,برنامه Show Java,برنامه AIDE
آخرین ویرایش : 1395/3/24

امروزه برنامه نویس های حرفه ای ابزارهای مختلف و کاربردی زمینه خود را در تلفن های هوشمند خود دارند. در این پست قصد معرفی سه ابزار کاربردی برای برنامه نویسان اندروید را داریم.

 

 

برنامه اول My Android Tools

my android tools

شما با استفاده از این برنامه می توانید به تمامی اطلاعاتی که یک برنامه نویس میخواهد در مورد برنامه های نصب شده بر روی گوشی خود شده است بداند دسترسی داشته باشد.

امکانات کلی

نمایش تمامی اکتیویتی ها - سرویس ها - Broadcast Reciever ها و ... به تفکیک برنامه های گوشی

نمایش تمامی اطلاعات ذخیره شده برنامه ها اعم از دیتابیس و shared prefrences ها

امکان نمایش تمامی پراسس های فعال در گوشی و غیرفعال سازی آنها

امکان دریافت لاگ کت از برنامه های در حال اجرای گوشی

google play download button

 

برنامه دوم AIDE

aide app

امروزه با وجود اینترنت و گوشیهای هوشمند امکان برنامه نویسی برای همه و در همه جا فراهم شده است. این برنامه نیز امکان ایجاد برنامه کامل در روی گوشی را ایجاد کرده است.شما حتی می توانید کد های C++ NDK را با استفاده از این برنامه در پروژه های خود استفاده کنید.

google play download button

 

برنامه سوم Show Java

show java app

امروزه برنامه نویسان با دیدن امکانات جدید برنامه های مختلف ممکن است در مورد نحوه ساخت آنها دچار کنجکاوی شوند. و یا حتی بخواهند بدانند از کدام کتابخانه ها در این برنامه ها استفاده شده است. یکی از روشهای پیدا کردن جواب این سوالات استفاده از دیکامپایلر و مشاهده سورس برنامه هاست. شما با استفاده از این برنامه می توانید برنامه های اندروید را در روی گوشی خود دیکامپایل کنید. حتما سوالی پیش می آید که آیا امکان ایجاد برنامه با استفاده از سورسهای بدست آمده موجود هست یا خیر جواب در 90% موارد خیر می باشد و سورس کدهای بدست آمده فقط جنبه آموزشی دارد.

google play download button